Home Ücretsiz Temalar Kurumsal Site Örneği | Hazır Css/Html Site – 4
Kurumsal Site Örneği | Hazır Css/Html Site – 4

Kurumsal Site Örneği | Hazır Css/Html Site – 4

38.00K
34

Merhaba arkadaşlar, sitemizde bir çok tasarıma yer verdik ve hala da veriyoruz. Şu an ki yayınlanan çalışma ise kendi yaptığı tasarımı paylaşmak isteyen Adem Coşkun arkadaşımızındır. Kendisi bize ulaşarak çalışmasını sitemizde paylaşmamızı istedi. Bizde kendisine teşekkür ediyoruz. Böyle güzel tasarımları bu platform da paylaşmak çok önemli bence, Çünkü günümüzde ücretsiz paylaşım yapılmıyor neredeyse. Ama biz site olarak bu zincirleri kırmak için buradayız. Adem arkadaşımızın bizimle paylaştığı bu Html/CSS Kurumsal Tasarımı istediğiniz gibi düzenleyebilirsiniz.

Kendisine tekrar teşekkür ediyorum ve Adem arkadaşımız gibi cesaretli arkadaşların çıkıp bu platformda kendi tasarımlarını paylaşmasını diliyorum, istiyorum.

Not: Tasarımın PSD dosyaları da sizlerle paylaşılmıştır.

DemoButton

hemen-indir-butonu

EN ÇOK BEĞENİLEN ÜCRETSİZ TASARIMLAR

ÜCRETSİZ WEB SİTE TEMA-1

ÜCRETSİZ WEB SİTE TEMA-2

ÜCRETSİZ WEB SİTE TEMA-3

ÜCRETSİZ WEB SİTE TEMA-4

ÜCRETSİZ WEB SİTE TEMA-5

ÜCRETSİZ WEB SİTE TEMA-6

ÜCRETSİZ WEB SİTE TEMA-7

ÜCRETSİZ WEB SİTE TEMA-8

ÜCRETSİZ WEB SİTE TEMA-9

ÜCRETSİZ WEB SİTE TEMA-10

ÜCRETSİZ WEB SİTE TEMA-11

DİĞER ÜCRETSİZ WEB SİTE TEMALARI

(37995)

omerbozalan 1981 doğumluyum. Üniversite eğitimimi, Sakarya Ünv. Elektronik ve Bilgisayar Öğretmeni bitirerek tamamladım. Ayrıca C Sınıfı İş Sağlığı ve Güvenliği Uzmanıyım. 2014 Nisan ayında Adobe Dreamweaver CS6 Kitabımı yayınlarak tüm bildiklerimi sizlerle paylaşmak istedim. Kendimi Web Tasarım, Grafik Tasarım, Donanım konusunda hâlâ geliştirmekteyim.

Yorum(34)

  1. ellerine sağlık adem kardeşim inanıyorumki bu tasarım çok popüler olucak. senin gibi değerli insanların emeklerini bizlerle paylaşması çok güzel

  2. Onun yapan ellerine sağlık, sizinde paylaşarak herkese sunulmasına fırsat tanımanıza teşekkürler. takipteyiz 🙂

  3. Güzel temalar paylaşmışsınız…
    Bu kurumsal tema da ayrıca çok güzel olmuş. Ben bunlardan bazılarını kullanacağım.
    Ayrıca tavsiye etmeye çalışacağım…
    Kolay gelsin…

  4. Hocam yaptığımız temaları size gönderirsek paylaşıyormusunuz elimde bazı kendi yapımım wordpress(çok özellikli) temalar var … eğer paylaşıyorsanız bana e posta filan verirseniz yollamak isterim

  5. Onur24 arkadaşım teman çok güzel. E-mail attım sana ama okumadın herhalde. Bugün yarın yayınlayacağım. Tekrar sağol. Yeni çalışmalarınızı bekliyoruz.

    1. Hocam bana e-mail gelmedi .Bu arada rica ederim yeni çalışmalarımı göndereceğim size 🙂

      1. hocam bu arada son olarak size yolladığım temanın demo adresi değişti size yolladım e-posta

  6. Merhaba Hocam paylaşımlarınızı zevkle okuyoruz hocam bu tasarımın sliderini soldan ve sağdan büyütmek istiyorum ama bir türlü beceremedim genişlik yükseklik ayarlarını yaptım ama slıderın altındaki zemin büyüyor fotoğraflar aynı boyutta kalıyor yardımcı olmanızı rica ederim

    1. Turgut arkadaşım, adem arkadaşın tasarımı olduğu için ayrıntılı incelenmesi lazım. O yüzden adem arkadaşımız bu yazıyı okursa size yardımcı olacaktır.

  7. Teşekkürler hocam adem arkadaşımız görür umarım kendısıne nasıl ileti yazabılırız.

  8. Hocam sitenizi internette arama yaparken keşfettim ve gerçekten çok hoşuma gitti. Yardımlarınızla en amatör kişi bile web sayfası yapabilecek duruma gelir açıkçası, sizin sitenizden faydalandığım bu linkteki ücretsiz tema ile amatör çapta bir site tasarlamaya çalışıyorum ama menü bölümünde ürünlerimiz menüsünde açılan menünün birisine tekrar açılır menü yerleştirmek istiyorum ama beceremedim acizane kodlama işlemide yardımcı olabilirseniz memnun olurum. Şimdiden yardımlarınız iin teşekkür ederim.

    1. Hidayet arkadaşım, birinci açılır menü kodlarını ikince açılır menü için de yazıp denemen lazım. < li > ile başlayanlardan bahsediyorum. Kişisel işler için çok kişi sitemizden sorular soruyorlar hatta facebook sayfamızdan da mesaj olarak sorular geliyor. Bu işlerin içine girince çıkamıyoruz. Çünkü karşılıklı istişare gerektiren şeyler. Bu yüzden çok zaman alıcı. Sorduğunuz sorular sitede anlatımı yaptığım konular üzerinden olursa, bildiğim bir şey için yardımcı olmam daha basitleşiyor. Diğer türlü sizdeki kodları görmem lazım. İnşallah beni anlayabilmişsindir. Dediğim gibi sen yukarıdaki kodlarla dene istersen.

      1. Hocam ilginiz için teşekkür ederim bahsettiğiniz şekilde de denemiştim ama olmadı malesef, ama yinede çok teşekkür ederim.

  9. emeklerinizi bencillikten uzak bir şekilde bizlerle paylaştığınız için sizlere sonsuz teşekkürler..

  10. abi ben ürünlerdeki galeriyi aşağıya doğru büyütmek istiyorumda bi türlü beceremedim yardımcı olailirmisin

  11. Herkese Merhaba; öncelikle Ömer Bey olmak üzere emeği geçen tüm arkadaşları saygıyla selamlıyorum. Web sayfası konusunda beni bezdiren arkadaşların yüzünden amatörce de olsa web sayfası hazırlamaya karar verdim. Gezindiğim sitelerde en sade ve anlaşılır anlatımı olan bu siteyi çok beğendim ve takip ediyorum.
    Adem Bey’in tasarımını beğendim eline sağlık,kendimce bir şeyler yapmaya çalışacağım. İhtiyaç duyduğumda yardım alabileceğimi bilmek güzel şey. Bu ortam için Ömer Bey’e tekrar teşekkür ediyor başarılarının devamını diliyorum.

  12. Merhaba; Ömer Hocam veya Adem Bey background rengini nasıl değiştirebilirim? Bilgi verirseniz sevinirim.

  13. Allah razı olsun kardeşim ya.. İnan bunu herkes yapmaz… Çok işimize yaradı anlatamam inan… Derneğimizi büyük bir yükten kurtardın..

  14. Merhaba Ömer bey bu sitenizi indirdim kendime göre düzenleme yapıyorum yalnız anasayfadaki resim galerisi en başta çalışırken birkaç gün sonra çalışmamaya başladı.Yardımcı olursanız sevinirim

    1. Umran hanım kendi kendine birşey olması mümkün değildir. Buradaki dosyayı tekrar indirerek klasör içindeki css dosyalarının ve diğer dosyaları sizin dosyalarınızla karşılaştırın. Kesin eksiklik vardır. Yoksa çalışmaması mümkün değildir.

  15. arkadaşım elinize sağlık çok güzel paylaşımlar sizlerin sayesinde bizlerde bir şeyler öğreniyoruz çok sağ olun.
    birde bu temalar mobil uyumlu yapabilirmiyiz birdw bu tasarımların nasıl yapıldığını anlatan video yayınlarmısınız. teşekkür edrim emegi gecen herkese…

  16. Merhaba site için ellerine sağlık arkadaşım çok güzel sade ve açık olmuş. Böyle bir site arıyordum ama denk gelmedi. senin yaptıklarına baktım hepsi bu şekilde ve birbirinden iyi. İzninle bu siteyi kullanmak istiyorum ben. Yalnız bir sorum olacak iletişim kısmında her hangi bir gonder.php formu uygulasam olur mu? ve açıkçası hep yaptıklarımda bir sıkıntı oluştu gönderemedi. bu iletişim kısmında maile nasıl yönlendireceğim konusunda tam olarak neler yapacağımı araştırmama rağmen çok açık net bir cevap bulamadım. Rica etsem bana bu konuda yardımcı olur musun?

    1. Meltem arkadaşım bu konu hakkında en kısa sürede video çekimi yapacağım. Facebook grubumuzu takip edersen video yayınlandığında haberin olur. Kolay gelsin.

  17. hocam ben 12.sınıf öğrencisiyim ve benim yıllık ödevim var dreamwewar dan ben burdaki yüklediğiniz siteleri dreamwewarda açabilirmiyim açılırmı bide resim değişikliği ve yazı değişikliği yapılırmı çünkü benim okul sitesi yapmam gerekiyor ve sizin tasarımınızı kullanmak istiyorum lütfen acil cevaba ihtiyacım var teşekkür ederim

  18. Damla buradaki tüm temalar dreamweaverda çalışır ve tüm istediklerini yapabilirsin. Yeterki wordpress tema olmasın. Zaten WordPress temalarda yazıda belirtiliyor. Kolay gelsin.

  19. hocam ürünlerimiz altında açılan başlıklara açılır menü nasıl yaparız 3 adımlı olucak yani sağolun

    1. Ali Ferdi arkadaşım, küçük resimlerin boyutunu artırınca her zaman resimlerde bozulmalar ve renk kaybı olur. Dolayısıyla yapacağınız bir şey yok.

  20. Abi allah senden razı olsun yaptığın şeyler kolay değil uğraşıyorsun o kadar valla örnek insansın 😀

Senin Yorumların

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Sonucu Giriniz * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.