Home Ücretsiz Temalar Kurumsal Site Tema | Hazır Css/Html Site – 5
Kurumsal Site Tema | Hazır Css/Html Site – 5

Kurumsal Site Tema | Hazır Css/Html Site – 5

26.35K
38

Merhaba arkadaşlar, Kurumsal Site Tasarımlarına devam ediyoruz. Adem Coşkun arkadaşımızın hazırlamış olduğu bu temayı yine sizlere ücretsiz olarak sunuyoruz. 1 hafta içerisinde 2 tema hazırlayan Adem arkadaşımıza çok teşekkür ediyorum. Üzüldüğüm bir hususta var, bundan da sizlere bahsetmek istiyorum. Sitemizi günlük 1500’ün üzerinde ziyaretçisi var ve Adem arkadaşımıza 2 kişi teşekkür etmiş. Yani temayı indiriyorken bir de arkadaşımızı onore etmenizini isterim. İndirip hemen siteden kaçmayın lütfen. Ben olsam yine neyse ama Adem arkadaşımız için bunu yapabilirsiniz. Sonuçta paylaşıyoruz ki sizlerde bu paylaşımlardan yararlanın. İnşallah bu yazıyı okur, bir teşekkürü esirgemezsiniz. Kolay gelsin.

DemoButton
 

hemen-indir-butonu

EN ÇOK BEĞENİLEN ÜCRETSİZ TASARIMLAR

ÜCRETSİZ WEB SİTE TEMA-1

ÜCRETSİZ WEB SİTE TEMA-2

ÜCRETSİZ WEB SİTE TEMA-3

ÜCRETSİZ WEB SİTE TEMA-4

ÜCRETSİZ WEB SİTE TEMA-5

ÜCRETSİZ WEB SİTE TEMA-6

ÜCRETSİZ WEB SİTE TEMA-7

ÜCRETSİZ WEB SİTE TEMA-8

ÜCRETSİZ WEB SİTE TEMA-9

ÜCRETSİZ WEB SİTE TEMA-10

ÜCRETSİZ WEB SİTE TEMA-11

DİĞER ÜCRETSİZ WEB SİTE TEMALARI

(26349)

omerbozalan 1981 doğumluyum. Üniversite eğitimimi, Sakarya Ünv. Elektronik ve Bilgisayar Öğretmeni bitirerek tamamladım. Ayrıca C Sınıfı İş Sağlığı ve Güvenliği Uzmanıyım. 2014 Nisan ayında Adobe Dreamweaver CS6 Kitabımı yayınlarak tüm bildiklerimi sizlerle paylaşmak istedim. Kendimi Web Tasarım, Grafik Tasarım, Donanım konusunda hâlâ geliştirmekteyim.

Yorum(38)

  1. Hocam Size Ve Adem Coşukan Çok Teşşekür Ederiz Bu Yaptığı Siteleri Ders Haline Getirip Nasıl Yaptığınıda Görsek Çok İyi Olur Allah İkinizdende Razı Olsun Çok Saollun

  2. Bro çok saol adamsın 😀
    vallaha daha öğrenciyim lise son ama senin sayende web tasarım işini sevmeye başladım çok saol

  3. Adem arkadaşım çok teşekkür ederiz. Çalışmaların çok güzel.
    Bu konuda sitesini paylaşıma açan ömer hocamıza da teşekkür ediyorum. Çok sağolun.

  4. tebrik ederim güzel çalışma olmuş emeğinize saglık.iletişim bölümündeki (demodaki) mesaj yazma çalışıyormu ben bu siteyi indirdikten sonra dremweavar a mı atmalıyım

    1. Hasan arkadaşım html hiçbir sitenin iletişim bölümü çalışmaz. O yüzden ya asp ve php ile programlayacaksınız. Ya da sitemizdeki arama kutusundan “iletişim sayfası” kelimesini aratıp ilk makaleyi okuyarak yapmalısınız. Kolaygelsin.

  5. emeğe saygımız sonsuz adem arkadaşımıza ve onu sevenlere sonsuz şükranlarımızı sunar ellerine sağlık Allah razı olsun derim

  6. S.a Adem kardeşim yayınladıgın tema üzerinden kendime dekorasyon sitesi tasarladım facebook ta sitenin adını paylaşırken senin adıne paylaşıyor onu nasıl ayarlayabilirim. Cevap verirseniz memnun olurum.

    1. sefer arkadaş galiba bölümündeki yazı veya ismi değişmen lazım site başlığını değiştirirsen düzelir tahminim…

  7. Adem arkadaşımızın emeğine sağlık Çok iyi bir tasarım Çıkarmış. Yüksek başarılar dileriz.

  8. Adem Arkadaşımızın Ellerine ve emeğine sağlık. Harika bir tasarım Çıkarmış. Hepinize kolay gelsin. Yüksek başarılar dileriz.

  9. Ömer hocam size ve adem arkadaşımıza çok teşekkür ediyorum.Allah ikinizden de razı olsun.Ömer hocam kitabınızı aldım.çok beğendim.anlatımınız çok akıcı.diğer dersler için kitap çıkarsanız hepsini alırım.Başarılarınızın devamını diliyorum…

    1. Ali arkadaşım kitabı aldığın için teşekkür ederim. Elimizden gelenin en iyisini yapmaya çalıştık. Yeni bir kitap çıkarmayı düşünüyorum. Bakalım hayırlısı. Sağol.

  10. Hocam size ve paylaşım yapan arkadaşlara çok teşekkür ederim. Sayenizde web tasarımını sevmeye başladım.

  11. veri tabanı ile bağlantılı site yapmam lazım. bu siteleri veri tabanıyla nasıl bağlantı kurcam ? yardımcı olurmunuz ?

  12. selam , ben bu tasarımı photoshop açtıgım zaman resim yazı eklemesini nasıl ayarlıcam bilgisi olan ? ve bunu nasıl site şeklinde kaydedip yayınlıcam 🙁

    1. Esra arkadaşım tasarımı artık photoshopta yapmayacaksınız. Dreamweaver programı ile düzenlemeleri yapacaksınız. Bunun için HTML bilginiz olması gerekmektedir.

  13. hocam öncelikle yapanların eline sağlık. dosyayı indirdikten sonra dreamweavera nasıl aktaracaz az çok html bilgisi var ama tam olarak nasıl aktarım yapacağımı anlamadım.hangi dosya nereye gelecek ne yapmalıyım

  14. hocam bu tasarımda şunu yapamadım bi türlü. örneğin projelerimiz kısmında lorem projelerimiz 1 bölümüne fotolar ekledim ve fotoları next diyerek izlemeye başladım fakat eklediğim fotolardan sonra lorem projelerimiz 2 bölümüne geçti.Sorum şu:lorem projelerimiz 1 bölümüne eklediğim fotolardan sonra lorem projelerimiz 2’ye geçmesin ayrı ayrı kategorilendirilebilsin teşekkürler.

    1. Talip arkadaşım bu çalışmalar html çalışmalardır. Sen kategorisel olarak ayrlamasını istiyorsan php ve asp ye dönüştürmelisin. Kısacası web yazılım bilmelisin.

    1. Talip arkadaşım kendini tekrar edemez malesef. Çünkü html yazılmış bir sayfa. Kendin kodları ekleyeceksin bu durumda. Ama asp ve php ile istediğin gibi yapabilirsin. Anladığım kadarıyla da bilmiyorsun. O zaman kendi eklemek zorundasın.

  15. Ömer bey başta size ve Adem beye katkılarınızdan dolayı çok teşekkür ediyorum. Web tasarımına başlayalı çok olmadı ama sizlerin sayasinde çok hızlı ilerliyorum.

  16. Merhaba hep sade basit temalar atıyorsunuz daha güzel daha dolu dolu temalar istiyoruz teşkkürler

Senin Yorumların

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Sonucu Giriniz * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.