Home Ücretsiz Temalar Hazır Restaurant Site Teması – 2
Hazır Restaurant Site Teması – 2

Hazır Restaurant Site Teması – 2

1.09K
14

Merhaba Arkadaşlar

Sizler için nette bulup düzenlediğim bir css ile hazırlanmış ücretsiz  html ( html şablon) temayı sunmak istiyorum. Bazı yerlerde ki  düzenlemeleri ben yaptım. Ücretsiz temanın bütün sayfaları hazır olarak sizlere sunulmuştur.Kendiniz sitede istediğiniz değişiklikleri yapabilirsiniz. Diğer örneklerde de olduğu gibi biraz css ve birazda html bilmeniz sizler için iyi olacaktır. Eğer css ve html konusunda zayıfsanız kendinizi geliştirmek için  internet üzerinden derslere başlamanız gerekli. Diğer türlü temanın içinde boğulabilirsiniz. Size şimdiden tavsiyem ; bu tür hazır site şablonlarını değiştirebilmeniz için CSS ve HTML ile ilgili videolu dersleri izlemeniz olacaktır. Sitemizde en kısa zamanda HTML, CSS dersleri yer alacaktır. Sitemizden yararlanabilirsiniz.

Sizden tek bir isteğimiz var birincisi dua ikincisi ise yorum 🙂 arkadaşlar.

Hepinize kolay gelsin.

DemoButton

hemen-indir-butonu

(1089)

omerbozalan 1981 doğumluyum. Üniversite eğitimimi, Sakarya Ünv. Elektronik ve Bilgisayar Öğretmeni bitirerek tamamladım. Ayrıca C Sınıfı İş Sağlığı ve Güvenliği Uzmanıyım. 2014 Nisan ayında Adobe Dreamweaver CS6 Kitabımı yayınlarak tüm bildiklerimi sizlerle paylaşmak istedim. Kendimi Web Tasarım, Grafik Tasarım, Donanım konusunda hâlâ geliştirmekteyim.

Yorum(14)

  1. ücretsiz sunduğunuz bu restaurant teması için sizlere çok teşekkür ederim. ayrıca site içeriğide yer alan web site yapımı derslerinizi de izledim. başarılı. tekrar sağolun.

  2. Ömer abi bişi sorucam hani iletişim kısmı varya orada hangi e-postaya gideceğini nasıl ayarlıcaz ? Yardımcı olabilirsen sevinirim abi şimdiden teşekküler 🙂

  3. Selamun Aleykum Ömer kardesim,

    Sana bir sorum olacak bu menuleri photoshop’ta hazirladiktan sonra DW’a aktariyoruz ve ne zaman fareyi ustune getirince sanirim rollover opsiyonunu kullandiniz yalnismiyim? Yani uzerine bayrak gibi seyin gelmesini nasil sagladiniz? Baska bir menu orneginde hangi sayfadaysak su kodu eklemistik :
    class=”current” acaba burada dami bu uygulanmis?

    Simdiden tesekkurler
    saygilar
    Mehmet Mazmahor

    1. mehmet arkadaşım o işlemi rollover ile de yapablirsin. Ama burda farklı css dosyalarının içinde current class ı var. Bu tasarımda ordan yönlendiriliyor olmalı.

      1. Evet haklisin css dosyasinin icinde sunlar yazili:

        ul#nav li a {
        letter-spacing: 2px;
        display: block;
        width: 95px;
        height: 85px;
        padding: 65px 0 0 0;
        margin: 0 32px 0 32px;
        color: #9c5959;
        text-decoration: none;
        background: url(../images/label.png) 0 -149px no-repeat;
        -webkit-transition: all .20s ease-out;
        -moz-transition: all .20s ease-out;
        -o-transition: all .20s ease-out;
        -ms-transition: all .20s ease-out;
        transition: all .20s ease-out;
        border-bottom: 0px dotted #9c5959;
        }
        ul#nav li a:hover, ul#nav li .current {
        background: url(../images/label.png) 0 0 no-repeat;
        color: #eee9d9;
        -webkit-transition: all .20s ease-out;
        -moz-transition: all .20s ease-out;
        -o-transition: all .20s ease-out;
        -ms-transition: all .20s ease-out;
        transition: all .20s ease-out;
        }

        Ama bunu sanirim su sekilde de yapabiliriz menunun mesela anasayfa’sini secili tutup yeni bir css kurali koyariz ve isminin yanina a hover yazip ok tusuna basarsak sanirim aynisini yapabiliriz.

        Cok tesekkurler Hakkinizi helal edin
        Saygilar
        Mehmet Mazmahor

  4. Merhabalar herkese öncelikle kolay gelsin Hazır Restaurant Site Teması – 2 nin yazı fontunu nasıl degıstırebılırız turkce karakterler iyi gözükmüyorda

    1. Buket hanım, sitemiz de bu soruyu soran bir çok arkadaşımız vardı cevabını da verdik hatta bununla ilgili bir videoda çekilmiştir. Sitemizdeki temaları gezerek yorumlardan öğrenebilirsiniz.

  5. Hocam bütün tasarımlarınız çalışmalanız hepsi birbirinden güzel bizimle paylaştınız için öncelikle tşk ediyorum aklıma tek takılan soru iletişim bölümü bi videonuzda jotfro ile iletişim bölümünü göstermiştiniz ordaki linki alıp iletişim bölümüne yapıştırıyoruz ama ben sizin verdiginiz görüntüyü bozmak istemiyorum oldugu gibi kullanmak istiyorum nasıl yapabilirim yada mümkünmüdür görüntü sabit kalıcak .. şimdiden tşkler

    1. Hamza , malesef kendi tasarımımı kullanabilmen için php ya da asp form oluşturman lazım. O konuda da bilgin yoksa malesef jotformun hazır formlarını kullanmalısın.

Senin Yorumların

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Sonucu Giriniz * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.