HAKKIMDA

 

Kendi EKİBİM

 

 

omerbozalan HAKKIMDA
İsim : Ömer BOZALAN
Meslek : Elektronik ve Bilgisayar Öğretmeni
                          İş Güvenliği Uzmanı

13 Mayıs 1981 yılında Gümüşhanede doğdum. İlköğretimi Gazipaşa’da, orta öğretimimin bir bölümünü 1992 yılında Ali Fuat Kadirbeyoğlu Anadolu lisesinde okudum. 1996 yılında Kocaeli Anadolu Denizcilik Lisesinde şu anki ismiyle Güverte bölümünde okuduktan sonra 2005 yılı sonunda  Sakarya Ünv. Elektronik ve Bilgisayar Öğretmenliğini bitirdim. Üniversite zamanında Kocaeli Belediyesi Konservatuarını kazanarak 4 yıl boyunca konservatuarda bağlama , mey, solfej, T.H.M repertuar ve  batı müziği eğitimi aldım. Kocaeli Belediyesi T.H.M korosunda bir çok konsere çıktım.

Şu anda  Kocaeli Büyükşehir Belediyesi bünyesinde olan KO-MEK ‘ te Bilgisayar İşletmenliği , Grafik ve Animasyon Tabanlı Web Tasarımı ve Bilgisayar Bakım Onarım öğretmenliği yapmaktayım.

Ayrıca, Pusula Yayıncılık tarafından 04 Nisan 2014 yılında Adobe Dreamweaver CS6 kitabım yayınlandı. Bana, bu kitabı çıkarmamda destek olan herkese çok teşekkür ederim.  İyi ki varsınız.
Kitap hakkında bilgi almak için, Linki TIKLAYIN.

Hobilerim:

  • Bilgisayar Kullanmak
  • Bağlama Çalmak,Gitar Çalmak
  • Maç izlemek
  • Web tasarım
  • Şiir yazmak
  • Kitap Okumak (özellikle Kişisel Gelişim ve Tasavvuf)

Bilgi Birikimimin Olduğu Alanlar:

  • Donanım
  • Yazılım ( C,C++)
  • Flash
  • Photoshop
  • Dreamweaver
  • Fireworks
  • Ms. Office

* Kendimi hala geliştirmeye devam ediyorum.

Hayat felsefem:  “Mutluluk dediğin nedir…gelip geçici…, 
Aşk ise yalnızca Allah’a olandır. 
Beni dünyada hayatta tutan biri Anamsa diğeri Babamdır…Ömer Bozalan

Bu arada bu konularla ilgili zaman zaman sitemde makale ve örnekleride bulabileceksiniz. Her türlü soru ve görüşleriniz için benimle iletişime iletişime geçebilirsiniz.

 

44 Responses to HAKKIMDA

  1. Sezgin diyor ki:

    “Hakkimda” yazisinin bir kenarinada nazar boncugu taksaydik Omer :)

  2. Fatih diyor ki:

    Çalışan yapıyor.:)

  3. melik fırat diyor ki:

    sağol kardeşim bilgilerini bizimle paylaştığın için gerçekten ihtiyaacım vardı

  4. Ugur diyor ki:

    dostum sayende bir kaç birşey kaptım, teşekkürlerimi sunar başarılar dilerim.

  5. cabir23 diyor ki:

    Hocam Son temanız mükemmelin üstünde .Çok teşekkür ederim…Allah Sizi hiç bir zaman darda koymasın!Saygılarımla

    • omerbozalan diyor ki:

      teşekkür ederim cabir. Dualar hepimizi için. :) elimden geleni yapmaya çalışıyorum. sayfamızı sizde diğer sitelerde paylaşırsanız bizlerde daha çok kişiye ulaşırız inşallah.

  6. burçin diyor ki:

    içeriği oldukça geniş bir site çok işime yaradı teşekkür ederim :)

  7. Ahmet sari diyor ki:

    Sitenizde paylaştığınız bilgiler için çok teşekkür ederim. Gerçekten emeğinize sağlık.
    Devamını sabırsızlıkla bekliyoruz özellikle web tasarımı konusunda:) Sağlıcakla kalın.

  8. mehmet yürük diyor ki:

    Sitenizde paylaştığınız bilgiler için. emeğinize sağlık ve
    Sağlıcakla kalın.Balıkesir’den selamlar

  9. Hediye diyor ki:

    Selam Sizi Daha Yeni Buldum. flaşhta Daha çok Yeniyim..takıldığım Yerde Size Sorabilirmiyim. Ben flashta siteler yapmak istiyorum ama güvenip kendime yapamıyorum hocam Yardım Eder misiniz?

    Saygılarımla İyi Geceler

  10. Mehmet Mazmahor diyor ki:

    Gercekten de Allah razi olsun bende hiç alakam olmayan bu sektörde hobi olarak basladim sayenizde ve kendimi gelistirmeye devam ediyorum Allah ilim zekatinizi kabul etsin

  11. dogasu diyor ki:

    hosbuldum kardesim emeğine yüreğine teşekkür ediyorum işlerine kolay gelsin…

  12. melike diyor ki:

    Helal olsun çok güzel bir site:) Emeğiniz için çok teşekkürler…

  13. yucel diyor ki:

    Bende aranıza yeni katıldım :) Ömer hocam gerçekten çok yararlı bi site olmuş.Emeğinize elinize yüreğinize sağlık :)

  14. Ahmet Taşkaya diyor ki:

    sitenizden çok yararlanıyoruz.Bizlere sağladığınız hizmetler için çok teşekkürler.

  15. Reis diyor ki:

    Grafikerlik alanında kendimizi nasıl geliştire biliriz hocam .?

  16. Reis diyor ki:

    hocam nerede kurs veriyorlar açıklamalı bi anlatırmısın ? ben zaten bilişim ögrencisiyim biraz bilgim var ama gelişme yok

  17. semih diyor ki:

    bilge adam kursları ne kadar bilen varmı? yazılım için

  18. osman diyor ki:

    bilge adam kursları çok çok pahalı.

  19. Feride diyor ki:

    Bilge Adam kursları çok pahalı mutlaka sıkı pazarlık yapın.Bana telefonda 2012 yılında web tasarım için 11.000 TL fiyat verip telefonun sonunda 5500 TL’ye kendileri düşmüşlerdi kampanya var diye ben daha pazarlık yapmadan.

  20. GÜLDEN diyor ki:

    ömer bey merhaba sitenizi hazır iletişim formu ararken buldum.Ben sade kullanımı kolay iletişim formu arıyorum.hatta mail adresi istemezse daha iyi olur bu konuda yardım edebilir misiniz?

  21. ÖMER diyor ki:

    çok başarılı bir web site allah nazardan saklasın :)

  22. gülşah alptekin diyor ki:

    ben size ulaşamıyorum sitenize kayıt olmaya çalışıyorum ama maalesef kayıt sırasında hata veriyor
    lütfen geri dönermisiniz
    yardımınıza ihtiyacım var teşekürler.

  23. Bilge Sağlam diyor ki:

    Valla hocam, Allah razı olsun. Hiç bilmediğim bir alanda ufak bir ışık ararken senin şablonları buldum. Hayat kurtardın. Allah razı olsun tekrar :) büyük adamsın!

  24. MALİK ÖZDEMİR diyor ki:

    web sayfası tasarımına hangi kitapla başlayabilirim.

  25. Coşkun hoca diyor ki:

    Sitenizde paylaştığınız bilgiler için çok teşekkür ederim. Gerçekten emeğinize sağlık…Başarılar.

  26. Ömer diyor ki:

    Hocam Merhaba…
    Sizi uzun zamandan beri takip ediyorum faydalı bilgiler veriyorsunuz öncelikle bu emeğiniz için gerçekten çok teşekkürler. Haddim olmayarak bir soru sormak istiyorum yardımcı olursanız beni çok mutlu edersiniz. Web tasarım, grafikerlik, satış ortaklığı gibi konularda bilgim biraz var ayrıca demelerimde oldu ama somut bir şey kazanamadım son zamanlarda yatırım haberlerini çok duyuyorum. bu konuda önerebileceğiniz bir yatırım yada farklı bir sistem var mıdır acaba. bunu söylerken amacım trilyonlar kazanmak değil küçük bir kazanç ama sürekli olan bir şey. Cevabınız için şimdiden teşekkürler.

    • omerbozalan diyor ki:

      Ömer arkadaşım, web tasarım konusunda iyiysen zaten kendini geliştirmişsin demektir. Şu sıralar SEO işlemlerinde iyi paralar dönüyor. SEO konusunda kendini geliştirirsen ve kendine ait sitelerin varsa makale yayınlama konusunda iyi paralar kazanabilirsin. Şu sıralar bu tür işlemler iyi para kazandırmaktadır. Kolay gelsin.

  27. Muhammed diyor ki:

    Ömer Abi bişey sorcam web tasarım alanında kendimi geliştirmek istiyorum.css ve ph gibi dillerin kodlarını mı ezberlim yoksa dreamweaver gibi farklı programları iyi kullanıp mı site yapim

  28. Muhammed diyor ki:

    Ömer Abi bişey sorcam web tasarım alanında kendimi geliştirmek istiyorum.css ve php gibi dillerin kodlarını mı ezberlim yoksa dreamweaver gibi farklı programları iyi kullanıp mı site yapim

  29. hocam sitenizi yazılım konularında takipteyim bu zamandan sonra :)cw.

  30. Muhammed diyor ki:

    Ömer abi Access 2003 internette bulamadım link varsa paylaşabilirmisin

  31. Nuri AVCI diyor ki:

    WordPress tema ile ilgili bilgi ararken facebook sayfanızı, oradan da web safyfanızı buldum:)

    +Kitabınız hayırlı olsun, Elinize sağlık.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Şu HTML etiketlerini ve özelliklerini kullanabilirsiniz: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Google Site Map | Görsel Web Tasarım Dersleri | Google | Gizlilik | Google+